Aikoeskola Presentziala

Aiko Taldeak aurrez aurreko dantza ikastaroak ematen ditu Bilbon, Donostian, Durangon, Barakaldon, Gernikan, Markinan, Lekeition eta Galdakaon. Eskolak 90 ′-ko asteroko saioetan antolatzen dira, urritik ekainera, eta 2 mailatan:

Zure mailari buruzko zalantzarik baduzu, ez kezkatu, zatoz, egizu proba, eta, irakasleen laguntzarekin, aukeratu gehien komeni zaizuna.

Eskolak euskaraz ematen dira.

PRESENTZIA+ONLINE

Gure aurrez aurreko ikastaroetan izena emateak dantza eskola digitala sartzea ere barne hartzen du, eta plataforma hori baliabide didaktiko osagarri gisa erabiliko dugu (gure testu-liburua izango da), bai eta aurrez aurreko eskolen alternatiba gisa ere, eskola horiek edozein arrazoirengatik gauzatu ezin direnean.

Matrikularen prezioa 180 €-koa da urritik ekainera bitarteko ikasturte osoan + dantza eskola digitala 12 hilabetez sartzeko aukera.

URRIA, ATE IREKIAK, HILABETEA DOAN

Urriko klaseak zabalik daude, gure klaseak doan ezagutu eta froga ditzazun.

EGUTEGIA

Dantza ikastaroaren egutegia urritik ekainera bitartekoa da: bi asteko oporrak Gabonetan eta beste bi Aste Santuan.

Kokapenak

Donosti

Victoria Eugenia AntzokiaPaseo de la República Argentina, 2, 20004 DonostiaOstegunetan

Oinarrizkoa: 18:00-19:30

Hobekuntza: 19:30-21:00

Lehen eskola eguna: urriak 5 osteguna

Urrian eskolak doan, izenik eman gabe zatoz lasai aikoeskola ezagutzera

Donostian urria berezia da:

5ean lehen klasea Victoria Eugenia antzokiaren dantza gelan

12an Aikorekin erromeria Bulebarrean 12:00tan

19an dantza tailerra Bulebarrean

25ean bigarren klasea Victoria Eugenian

Dena doan eta libre, zatoz lasai!

Urria, Ate irekiak, Hilabeteko proba dohainik

Urriko klaseak irekiak egongo dira gu ezagutzeko eta gure klaseak dohainik probatzeko

Aikoeskola Presentziala

00 urtea
Kurtso osoa, urritik ekainera.
+ Aikoeskola Online
  • Bilbo, Donosti, Durango...
  • 90 minutuko klaseak astero
  • Oinarrizko eta hobekuntza mailak